Przed przystąpieniem prosimy o szczegółowe zapoznanie się z Regulaminem i Zasadami dot. ODO
Regulamin
Jak zwykle zależy nam na możliwie najwyższej jakości kalendarza, dlatego nadsyłane zdjęcia muszą spełniać określone warunki:
1. Przede wszystkim wielkość zdjęcia.
Fotka powinna mieć minimum 1500x1500 px (co odpowiada mniej więcej odbitce 13x13 cm przy rozdzielczości 300 dpi). Jeśli mamy zdjęcie prostokątne - krótszy bok zdjęcia musi mieć min. 1500 px. Dlatego przed zrobieniem zdjęcia śwince postarajcie się ustawić w aparacie wielkość zdjęcia na maksimum i wyślijcie je do nas w takiej postaci. Jeśli uznacie, że któreś z wcześniej zrobionych zdjęć jest warte wysłania - wyślijcie wersję możliwie największą, bez zmniejszania na potrzeby umieszczenia w Internecie. Jeśli nie wiecie jak sprawdzić wymiary fotki - możecie przyjąć, że wystarczająca wielkość będzie ważyła ok. 1,5-2 MB.
2. Jakość zdjęcia.
Zadbajcie, żeby nie było poddane zbytniej kompresji. Przy zapisywaniu jpg, jakość zdjęcia zawsze ustawiajcie na maksimum (kompresję na minimum!). Zadbajcie o to, żeby zdjęcie było możliwie ostre, żeby świnka nie była poruszona. Postarajcie się wykonać zdjęcie w dobrym świetle, niech nasz obiekt będzie dobrze doświetlony. Zdjęcia robione w ciemności niestety charakteryzują się wysokim poziomem szumów/dużym ziarnem, co niekorzystnie wpłynie na jakość wydruku...
3. Estetyka zdjęcia.
Zgodnie z motywem przewodnim kalendarza: na zdjęciach musi być świnka/świnki z jedzeniem (warzywami, ziołami, karmami, sianem, wodą, owocami, itp.)
Przesyłajcie zdjęcia, na których świnka jest głównym obiektem, zajmuje minimum 1/3 powierzchni całego zdjęcia. Fotki, na których prosiaczek będzie tylko małą kropką na wielkiej kanapie - niestety będą odrzucane Nie róbcie zdjęć przez kraty klatki.
Zadbajcie o ciekawy kadr (zamiast pyszczka lepiej poświęcić tyłeczek lub czubek uszka, jeśli nie da się inaczej). Zwróćcie uwagę na otoczenie/tło zdjęcia. Wysyłajcie świnki w ich naturalnym środowisku, lub na jakimś neutralnym tle, bez zbytniego "bałaganu" dookoła, który odciągałby uwagę od naszej gwiazdy
4. Nazewnictwo.
Wysyłając maila koniecznie podajcie w tytule wiadomości swojego forumowego nicka bądź imię i nazwisko. Niech każde zdjęcie w nazwie ma nick/imię i nazwisko zgłaszającego oraz imię prosiaka! To znacznie ułatwi nam identyfikację i kontrolę zdjęć. Zdjęcia nazwane niezgodnie z regulaminem nie będą przyjmowane do konkursu!
Schemat nazwy:
tytuł maila ----> KONKURS - [nick_forumowy/imię_nazwisko] ----> przykład: KONKURS – Anna Kowalska
tytuł zdjęcia ----> [nick_forumowy/imię_nazwisko]_[imię_świnki] ----> przykład: Anna_Kowalska_Prosiaczek.jpg
Jeżeli Twoja świnka została adoptowana z SPŚM - napisz nam o tym! Podaj (jeżeli pamiętasz) numer adopcyjny, nick DT oraz datę adopcji (:
5. Termin.
Na zdjęcia czekamy do
W sierpniu komisja SPŚM dokona wyboru najciekawszych/najlepszych technicznie fotografii. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone we wrześniu, jak co roku w postaci prezentacji gotowych stron kalendarza na forum. Pamiętajcie, że za rok znów będzie kalendarz, więc nie gniewajcie się jeśli tym razem się nie uda Każde zgłoszenie spełniające warunki regulaminu zostanie w ciągu 14 dni potwierdzone e-mailem. Zdjęcia nie spełniające powyższych wymagań nie będą brane pod uwagę! O odrzuceniu zgłoszenia również zostaniecie poinformowani mailowo, żebyście mieli jeszcze szansę poprawić błędy
Zdjęcia wysyłajcie na adres kalendarz@forum.swinkimorskie.eu
Każdy użytkownik może wysłać maksymalnie 3 zdjęcia swoich pupilków.
Nagrodą w konkursie jest oczywiście splendor i chwała, i wydrukowanie zdjęcia świnki w Kalendarzu SPŚM 2019!
Pamiętajcie, że całkowity zysk ze sprzedaży świńskiego kalendarza przeznaczony jest na pomoc potrzebującym prosiakom!
Ochrona Danych Osobowych Uczestników Konkursu
1. Administratorem danych osobowych Uczestników konkursu w myśl art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jest Organizator.
2. Celem przetwarzania danych jest udział w Konkursie na zasadach określonych w regulaminie.
3. Organizator nie przewiduje udostępniania danych Uczestników innym podmiotom niż upoważnione do tego na podstawie przepisów prawa.
4. Dane są przetwarzane za zgodą Uczestnika a, jeżeli to konieczne, jego rodzica lub opiekuna prawnego. Uczestnikowi przysługuje prawo odwołania zgody bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu cofnięcia zgody.
5. Dane Uczestników będą przetwarzane do momentu wyłonienia zwycięzców oraz zakończenia okresu przewidzianego w Regulaminie na wnoszenie reklamacji
7. Uczestnikowi konkursu przysługuje prawo wglądu w swoje dane, ich edycji, usuwania, przenoszenia, prawo do bycia zapomnianym oraz uzyskania wyczerpującej informacji na ten temat. 8. Uczestnik wyraża zgodę na umieszczenie zdjęcia w kalendarzu przeznaczonym do sprzedaży na cele statutowe Organizatora oraz na podpisanie zdjęć imieniem/imionami zwierzęcia/zwierząt umieszczonych na zdjęciach.
9. Uczestnik ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego na sposób przetwarzania jego danych przez Usługodawcę.
10. W celu skorzystania ze swoich praw Uczestnik powinien wysłać wiadomość na adres e-mail caviarnia@forum.swinkimorskie.eu
Przystąpienie do konkursu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu i Ochrony Danych Osobowych