Ośmioświń ;)

Tutaj opowiadamy o naszych pupilach.

Moderator: pastuszek

Regulamin forum
Tematy nie odwiedzane dłużej niż 90 dni będą usuwane.
EwaTychy29
Posty: 25
Rejestracja: 09 gru 2020, 18:10
Miejscowość: Tychy
Kontakt:

Ośmioświń ;)

Post autor: EwaTychy29 »

Witajcie, jestem tu nowa (ale nie początkująca, około 8 lat temu miałam stadko chłopców) . Od nie dawna posiadam 3 samiczki, miejsce mam jeszcze na kolejne, wstępnie zgoda jest jeszcze na kolejne dwie. Klatka 250cm /70 cm. Najstarsza świnka podobno ma 11 miesięcy, dwie pozostałe to siostry, które po odbiorze okazały się młodsze, niż miały być. Na szczęście bardzo dużo jedzą i są coraz bardziej ruchliwe. Marzy mi się jeszcze gladkowlosa aguti i biała z czarnymi oczami (i ewentualnie dodatkiem jakiegoś koloru na główce). Czas pokaże, kto u nas zamieszka. Karmy firmy versele laga, warzywa i owoce, trawa i inne plus suszonki.
Pozdrawiam serdecznie ;)
A oto moje panny;
Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2021, 17:09 przez EwaTychy29, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
sosnowa
Posty: 15286
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:11
Miejscowość: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa Saska Kępa
Kontakt:

Re: Świntuszkowe panienki ;)

Post autor: sosnowa »

Śliczne panny, :love: zwłaszcza ta teddikowata większa. A małe z czasem chyba będą puchaczami niezłymi. Fajna ta zagroda i już domek mnie zachwwcił, wygląda jak stajenka, bardzo na czasie :102:
EwaTychy29
Posty: 25
Rejestracja: 09 gru 2020, 18:10
Miejscowość: Tychy
Kontakt:

Re: Świntuszkowe panienki ;)

Post autor: EwaTychy29 »